14 oktober 2016, Miami Beach - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Cees - WaarBenJij.nu 14 oktober 2016, Miami Beach - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Cees - WaarBenJij.nu

14 oktober 2016, Miami Beach

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

17 Oktober 2016 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Het toevoegen van foto's is nu wat lastig omdat we in een hotel zitten, vanaf morgen zal dat beter gaan als we aankomen in Davenpot . Vrijdag 14 oktober gaan we met een bus rijden door Miami om het eea te zien. Zoals al gezegd hebben we in het Hotel, op het diner na verder niet op aan te merken . We hebben van Jan Doets 2 Cabana's gekregen. Wisten wij veel wat een Cabana is maar dat is een gereserveerde ruimte bij een zwembad waar je heel easy kan chillen. Wisten Jose en ik wat dat was maar het is een ruimte waar een airconditioner is geplaatst, een TV, makkelijke stoelen ,eigen ligbed midden in de pool en drank (water) aanwezig is en je wordt bedient als een koning. Even voor de beeldvorming daar wisten wij dus niets van af. Een bijzondere ervaring dat wel en we hadden 2 van deze Cabana's omdat we met z'n achten waren. Na de stad rondleiding zijn we in de avond naar het Hard rock café geweest. Prima eten en vertier. Het Hard rock café ligt aan een van de uitgaanswijken en na het eten hebben we nog even geluisterd naar live muziek op de boulevard. Het geluid was mega hard maar wel een prima band. Hierna terug naar het hotel omdat we morgen vroeg willen vertrekken naar Key West en Lianne nog wil zwemmen met dolfijnen. De vorige keer kon ik me drukken omdat ik moest filmen maar nu moet ik er aan geloven. In het water met Flipper. Een man en man een woord een woord, kort om ik ga het water in met Jose en Lianne om te zwemmen met dolfijnen. We gaan vroeg naar de kamer om te gaan slapen op 2 reizigers na, die gaan nog even in het hoekbad, om chips te eten, Ja, ja wie het gelooft is heilig. Ik zou de zak met chips in de hoek gooien en ze alle hoeken van het bad laten zien. Beetje lastig met een hoekbad maar toch. Anyway was het een geslaagde dag en langzaam komt iedereen in de vakantie modus n en periode van lang en hard werken. Morgenvroeg om 07.00 uur richting Key West. Tot zover voor de 14e oktober 2016. Vanuit een warm Florida (33 graden) de groetjes van ons aan jullie allemaal

• 17 Oktober 2016 - 08:49

Ria En Willem:

Wat een gezelllige verhalen, ik was ze op maandagmorgen bij Frederique aan het lezen. Zijn hier omdat de kinderen gisteren hun verjaardagen gevierd hebben. Ik blijf 2 dagen Willem gaat naar vergadering en terug naar huis. Geniet altijd stukje mee van jullie belevenissen, want dat is het wel. Top van Jan Doets met de verrassingen voor jullie maar dat mag ook wel na 25 jaar trouwe klant bij ze te zijn.
    Ik moet naar de kinderen dus voor nu veel plezier en geniet ervan.
    Gr Willem en Ria

• 17 Oktober 2016 - 10:28

Anjo Hendriks:

Hallo allemaal

Vandaag 17 oktober kregen we de eerste berichten van jullie binnen.
    wat een leuke verhalen ,dus Cees je gaat zwemmen met dolfijnen,gezellig .
    Veel plezier de komende dagen.we horen van jullie .
    groeten van ons allemaal.

• 17 Oktober 2016 - 14:04

Monique En Henk:

Fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben! En wij verwachten natuurlijk een uitgebreide foto reportage van het zwemmen met de dolfijnen... groetjes van uit een zonnig Nederland

• 18 Oktober 2016 - 08:44

Ing:

Hoi allemaal,

Heb al jullie belevenissen weer met veel plezier gelezen. Het begon al met jullie vertrek vanaf Schiphol toen ik zag dat jullie vertraging hadden en heb de blaren op mijn vingers van het duimen dat jullie de aansluiting zouden halen. Maar jullie zijn erg ervaren in het omboeken van vluchten. Dat zou wel een uitdaging zijn voor 8 personen. Leuk van Jan Doets om jullie te verrassen maar waarom voor 4 personen als je met 8 bent.
    Hoop dat jullie genoten hebben van alle Florida uitstapjes en kan niet wachten tot ik de foto‘s in de mail krijg.
    Vandaag ‘dinsdag‘ is natuurlijk outletdag met een maaltijd in de foodcourt. Die gewoonte is er in de afgelopen jaren ingeslopen. Ik zal aan jullie denken en heel veel plezier met alle aankopen. Hoop dat alle tassen aan het eind van de rit in de bus passen!!
    Groetjes van Ing