Kreeft eten, een snelle stoelgang en de outlet - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu Kreeft eten, een snelle stoelgang en de outlet - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu

Kreeft eten, een snelle stoelgang en de outlet

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

29 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Davenport

25 oktober 2016, Tom wil kreeft gaan eten en dat lijkt ons ook en goed plan, Niemand van ons heeft dat ooit gegeten . Een vage kennis heeft ooit eens gezegd als je niet wet hoe kreeft smaakt dan heb je geen opvoeding genoten. Nu was dat wel makkelijk gezegd want zijn pa betaalde altijd alles maar nu is het onze kans om dat laatste stukje gemiste opvoeding in te halen. We vertrekken laat in de middag naar de Red Lobster of te wel de rode kreeft. Het eten is geweldig maar of ik nu kan zeggen dat ik 57 jaar iets heb gemist, nee. Het is lekker maar niet extravagant dat je uit je schoenen valt. Hierna naar de lokale drogist om imodium te halen omdat iemand spontaan aan de race is. De imodium werkt verdomd snel zodat we naar de outlet kunnen zonder tussentijdse bezoeken aan toiletgroepen. De laatste keer deze vakantie in de outlet en vanwege 55+ korting kopen de jongelui nog het eea. Uitgekocht en vermoeid gaan we terug naar Davenport om de dag af te sluiten. Morgen staat St. Augustine op de planning. Tot morgen