Kennedy Space Center - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu Kennedy Space Center - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu

Kennedy Space Center

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

29 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Davenport

24 oktober 2016, Flying to the moon en terug, vandaag gaan we naar het Kennedy Space Center waar je als je daar rond loopt heel anders ga kijken naar de ruimtevaart. Voor José en mij al de 5 keer dat we hier zijn maar voor de familie de tweede en eerste keer. Het is ontzettend educatief en je krijgt respect voor de ingenieurs die dit allemaal hebben bedacht en hebben uitgevoerd. Na een paar uur gaan we via Christmas waar het gehele jaar kerst is incl. kerststal , geweldig veel kitsch maar wel bijzonder we gaan via de binnenweg terug naar Davenport. Maikel en Claudia hebben vandaag corvee dienst dus de maaltijd (taco’s ) zijn van hun hand en de smaak is raak. Verder voor vandaag niet zoveel te melden anders dat we nog lekker na genieten van de dag aan het zwembad met een temperatuur van ca 26 graden. Morgen is het dinsdag en dan krijg je oude lullen korting in de outlet en dat gaan we even waarnemen. Tot morgen.