De laatste voorbereidingen voor de reis naar Flori - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Cees - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen voor de reis naar Flori - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Cees - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen voor de reis naar Flori

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

12 Oktober 2016 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Vandaag de laatste dingen doen voor dat de reis morgen echt begint. Er zijn altijd weer nog van die kleine dingen die nog geregeld moeten worden. De slaapplaatsen voor de familie zijn klaar en morgenvroeg gaat de wekker om 04.00 uur. De koffers zijn gepakt maar nog niet dicht dus er komt nog steeds bagage bij. 23 kg is het maximale gewicht. Waarschijnlijk zal er morgen geen verslag komen ivm het reizen.

• 12 Oktober 2016 - 10:35

Monique:

Cees en José,
    Wij wensen jullie een heerlijke familie vakantie toe, en kijken uit naar de mails! !!
    Groetjes Henk en Monique

• 12 Oktober 2016 - 11:50

Bep & Fred Schuitemaker:

Allemaal hele fijne vakantie !! En een goede vlucht!!
    Groetjes van ons!!!

Geniet ervan.
    Groetjes Karin

• 12 Oktober 2016 - 20:28

Willem En Ria:

Hallo José en Cees en de rest van de mede reizigers, heel veel plezier, geniet er met zijn allen van. Heel veel groetjes van ons.