13 oktober 2016, Miami Beach - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Cees - WaarBenJij.nu 13 oktober 2016, Miami Beach - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Cees - WaarBenJij.nu

13 oktober 2016, Miami Beach

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

17 Oktober 2016 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Sorry, voor de kleine schrijf foutjes in het vorige verslag, de familie stond in mijn nek te hijgen omdat ze honger hadden. Ik was gebleven bij de F-16 piloot. Nadat we koffers hebben opgehaald hebben we bij meneer Hertz de auto opgehaald. Het is een dikke lippen busje geworden maar wel een luxe. Ik had op Schiphol al de Tomtom op Amerika gezet met de tijd en miles zodat we direct weg konden naar het hotel. Toen wij aankwamen werden we als VIP's ontvangen. Omdat Jose en ik al meer dan 25 jaar bij Jan Doets de USA reizen boeken is er een telefoontje vanuit Nederland geweest dat we verwend moesten worden. En dat is ook gebeurd, we zijn als groep echt als VIP behandeld. Prima kamers en een goede Service. Nadat we de kamers hebben gezien zijn we opzoek gegaan naar een eet tenten dat was lastiger dan gedacht. Uiteindelijk in het hotel gegeten met veel hindernissen Amerikanen hebben wat moeite met groet groepen mensen om die allemaal tegelijk te laten eten. En daar werden wij niet vrolijk van. Gloeiende, gloeiende, gloeiende, we hebben meer dan 1 uur op het eten zitten wachten althans 3 personen uiteindelijke is het goed gekomen maar 3 man uit onze groep hebben wel lang op het eten moeten wachten. Ik heb daar wel iets over geroepen en het diner is niet in rekening gebracht. Verder was het prima. Na en prima nachtrust op naar 14 oktober2016. O ja een koppel heeft de bruid suite gekregen incl. een zwart hoekbad. En nee Jose en ik waren dat niet. maar daar morgen meer over.