Down Town Orlando en Macy - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu Down Town Orlando en Macy - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu

Down Town Orlando en Macy

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

30 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Davenport

27 oktober 2016, na het ontbijt overleggen we wat we willen gaan doen vandaag , Tom heeft gelezen dat er in Down Town Orlando wel het eea te zien is en daarom gaan we naar Orlando toe, het is warm en we kennen de weg niet. Gelukkig vinden we snel het informatiebureau en we krijgen uitleg hoe het werkt in Orlando. Er rijden gratis bussen die je van A naar B brengen en vis versa we gaan ook op zoek naar een brandweerkazerne war oude brandweerwagens staan. Dat wordt niets maar na een paar uur zwerven komen we bij de grootse brandweer kazerne van Orlando uit die nota bene naast de parkeerplaats ligt waar onze auto staat geparkeerd. Net als we voorbij lopen komt er een ladderwagen aan en na een kort praatje worden we door een brandweer man uitgenodigd om te komen kijken in deze grootste brandweer kazerne van de 17 stuks die er in Orlando zijn. Reuze interessant voor ons allemaal en mogen neemt de tijd er voor en we mogen overal komen. Voor Maikel echt de kers op de taart. Hierna gaan we naar Macy (een soort Bijenkorf vwb de kwaliteit maar dan wel betaalbaar) om een jas van José op te halen die besteld is. Echt een gevalletje van jammer, de jas is 2 dagen gelden gekocht en moet uit New York komen, helaas de jas is er niet. Gloeiende, gloeiende , gloeiende dat gaat niet goed komen is ons gevoel. We hebben extra betaald voor de expresse bestelling en de bestelling is er nog niet uit, dat geeft de burger weinig moed. Enigszins teleurgesteld naar een sportzaak om Maikel en Tom het assortiment geweren te laten zien die je als Amerikaan na legitimatie gewoon kan en mag kopen. Een bijzondere ervaring en na wat verbazing gaan we naar het Hard Rock Café om te gaan eten. De familie geniet en na het eten op naar huis om bij te komen van vandaag. Morgen naar de Golf van Mexico en de Skyline Highway Bridge in St. Petersburg om in de avond in stijl naar de rodeo te gaan in Kissimmee, kortom weer een vol programma.