Een rustdag en de aankoop van een barbeque - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu Een rustdag en de aankoop van een barbeque - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu

Een rustdag en de aankoop van een barbeque

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

24 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Davenport

22 oktober 2016, vandaag hebben we een rustdag, even niet vroeg opstaan en gewoon den waar iedereen zin in heeft. We lezen dat de gasten in het huis het gemis van en barbecue erg vinden. Er staat een barbecue maar die is echt voor ons eigen gebruik. We lezen lovende woorden van de huurders over het huis maar de verrekte barbecue die niet gebruikt mag/kan worden is echt een pain in the ass bij allen. En we gaan de mooie barbecue niet laten verruïneren door de huurders. Daarom besluiten we om een extra barbecue te gaan kopen voor de huurders. Henk, Els en Tom blijven thuis en de rest gaat op pad. Na 2 uur inkopen doen komen we terug met heel veel spullen maar zeker niet met de barbecue. Morgen een nieuwe dag, dus nieuwe kansen nieuwe ronden nieuwe prijzen. Henk en Els nodigen ons allemaal uit om vanavond voordat we naar Kissimmee gaan om te gaan eten bij de Cracker Barrell. En dat vindt iedereen een goed plan. De rest van de middag doen we niets althans, voordat Henk en ik het weten staan we met Jose in de tuin met en spade in de hand iets te doen met planten en het spannen van draden om de struiken te leiden vwb de groei. Daarna is er rust, een douche , eten en een auto parade in Kissimmee. Maikel en Tom Genieten met de hoofdletter G. Wij weten wat er komt en daarom hebben we stoeltjes meegenomen zodat de dames lekker kunnen zitten gedurende de 45 minuten die de parade duurt. Na 45 minuten lekker benzinedampen en uitlaatgassen te hebben gesnoven gaan we naar huis. Op naar 23 oktober, de bedoeling is dat we rond en om het huis wat dingen gaan doen. Ik ben erg benieuwd hoe rustig we het gaan houden. Tot morgen.

• 24 Oktober 2016 - 09:24

Ria En Willem:

Heerlijk al die verhalen van jullie en wat jullie meemaken. De tijd vliegt om, maar bij jullie helemaal hebben we zo het idee. Geniet vooral nog, want hier wordt langzaamaan het weer minder, met af en toe regen. Echt herfst en fris.
    Lieve groeten aan allemaal Willem en Ria

• 24 Oktober 2016 - 11:31

Anjo Hendriks:

hallo allemaal

hier weer een berichtje van ons ,wat een pech voor de jongens dat ze niet mee konden om te race,n en toen weer de zee jammer .maar je kunt niet alles hebben in je leven.en dan jullie rustdag wat je rusten noemt gezellig met elkaar in de tuin werken .hopelijk komt de bbq er nog .verder wensen we jullie nog een fijne tijd daar .groeten van Johan en Anjo

• 24 Oktober 2016 - 13:12

Ing:

Nou, nou wat een belevenissen allemaal maar wat een drama dat jullie niet konden racen (misschien volgende week?).
    Ik begrijp dat jullie je geen minuut vervelen en hoop dat iedereen een fantastische vakantie heeft. In ieder geval deze keer geen vorst aan de grond!!!! Ik zag dat jullie vandaag naar Kennedy Space Center gaan en wens jullie heel veel plezier. Ik lees graag over jullie belevenissen daar.

Groetjes Ing

• 24 Oktober 2016 - 16:28

Monique:

Hallo allemaal,
    Jullie hebben echt een heerlijke vakantie! Goed eten, lekker weer, uitstapjes en op tijd relaxen!
    Jullie komen toch wel terug. ..haha
    Wij kijken uit naar het volgende verslag!
    Hartelijke groetjes vanuit een koud Nederland, Henk en Monique

• 24 Oktober 2016 - 22:23

Cees En Tineke:

Leuke verhalen en foto's allemaal Cees!! Wat gaaf het zwemmen met dolfijnen. We wisten trouwens niet dat José een restaurant heeft geopend :)
    Wij zijn nog erg druk met klussen, maar er komt nu een beetje schot in.
    Heel veel plezier nog. Genietse. Groetjes Cees Tineke en de rest.