Rust bij de stukken - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu Rust bij de stukken - Reisverslag uit Davenport, Verenigde Staten van Cees - WaarBenJij.nu

Rust bij de stukken

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

30 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Davenport

29 oktober 2016, vandaag rond en om het huis en de jas halen van José. Bij Macy zijn we bekend een mooie Mexicaanse jonge mevrouw helpt ons en José past de jas. Yes hij past, laat de winter maar komen en we kunnen terug naar huis maar niet voordat ik de beloofde $ 20,00 voor de spoed bestelling terug krijg. Dat wordt nog een hele operatie en uiteindelijk wordt de jas in de kassa terug genomen en weer verkocht aan mij. Dat duurt ongeveer 30 minuten en Jose gaat nog even kijken in de winkel. Na enige tijd staat Jose naast mij met echt allemaal andere kleren aan als dat ze droeg toen we de winkel in gingen. Alles voor de helft van de prijs en voor het gedoe krijgen we nog 30% extrakorting de teller blijft staan op $ 56,00. Voor dit geld heeft ze een mooie suède jasje, een mooi topje en een donker blauwe rok. Oké gewoon gekocht en ingepakt en daarna naar huis. Eerst nog even langs de slijterij voor Henk en langs de drogist voor Tom , Tom is stront verkouden geworden en heeft neusspray nodig. Na 2 uur zijn we thuis en doen we nog wat kleine n klusjes in het huis en nu worden de koffers echt tevoorschijn gehaald. Aan alle het leuke komt ooit eens een eind ook nu! We zijn in de inpak modus gekomen en dat is nooit leuk. Vanavond eten we resten , gebakken piepers met sla en salades en veel vlees op de barbecue. Morgen geen wekker en even helemaal niets doen. Althans een gast heeft het voor elkaar gekregen om de garagedeur te verkloten en die werkt niet meer. Daar heb ik wel de pest over in en de dames van Itrip komen niet opdagen omdat ik weer een lijstje heb met zaken die niet lekker lopen. Er komt nog 1 kort verslag om deze reis af te sluiten en daarna is het weer voorbij. Tot het volgende en laatste verslag. Vandaag ook geen foto’s gevoegd. Groetjes van ons allemaal aan jullie.

  • 30 Oktober 2016 - 22:24

    Ing:

    Hoi allemaal, geweldig dat het nog goed gekomen is met de jas van José en helemaal top dat ze nog zo leuk is kunnen slagen voor $56. Dat kan alleen in de USA. Wat is de tijd voorbij gevlogen hè, ik weet nog dat ik jullie openlucht ging volgen en nu gaan jullie al weer pakken voor de terugreis.
    Ik hoop dat iedereen een onvergetelijke vakantie heeft gehad. Op de foto‘s zag ik veel lachende gezichten dus denk wel dat het goed zat.
    Verder hoop ik ook dat de koffers nog dicht kunnen straks en dat er niets bijbetaald moet worden ivm de kilo‘s. Breng de laatste dag door met leuke dingen en lekker eten en een hele goede terugreis.

    Groetjes van Ing

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees

Reiziger en Amerika liefhebber

Actief sinds 11 Okt. 2016
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 4987

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2016 - 01 November 2016

We zijn er klaar voor en de medereizigers ook

Landen bezocht: